Ik ben al klant

1. Waar vind ik mijn login code (Ik ben mijn Control Panel inloggegevens kwijt)

Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een e-mail met je inloggegevens. Het kan natuurlijk voorkomen dat je die gegevens kwijtraakt.
Ben je inloggegevens kwijt? Je kunt deze opnieuw bij ons opvragen. Dat kan via onze Online Helpdesk (link naar Online Helpdesk). Via de helpdesk kun je je wachtwoord en gebruikersnaam opnieuw opvragen.
De inloggegevens worden meteen per e-mail verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Is het e-mailadres, dat in onze administratie voorkomt, niet meer correct? Dan kun je dat via onze helpdesk laten wijzigen.

2. Kan ik telefonisch contact opnemen met A1?

Wij bieden uitstekende support op onze diensten. Dat doen we ook telefonisch, maar bij voorkeur online via ons ticket-systeem. Daarmee wordt de vraag direct gesteld aan ons team van deskundige helpdeskmedewerkers. Zij bepalen vervolgens wie het best kan helpen met het beantwoorden van de vraag zodat je het juiste antwoord krijgt. Op deze manier kunnen we snel en efficiënt werken. Een vraag wordt altijd gegarandeerd binnen 24 uur beantwoord. Is je vraag op werkdagen vóór 20.00 uur gesteld, dan krijg je altijd dezelfde dag een antwoord en tijdens kantooruren meestal zelfs al binnen een uur.

Deze manier van werken heeft als voordeel dat je dus snel en goed geholpen wordt.
Heeft u toch een vraag welke u telefonisch wilt stellen kunt u altijd met ons contact opnemen via 0513 – 646493 en kies de optie 2 voor support

3. Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je betaalt bij ons maandelijks of jaarlijks voor de diensten die je afneemt. Daarvoor werken we bij voorkeur met automatische incasso.
We schrijven het totale openstaande bedrag van de factuur elk jaar van jouw rekening af. In onze klantenhelpdesk is vervolgens de factuur van het geïnde bedrag terug te vinden.

Waarom automatische incasso
Het betalen met automatische incasso is de veiligste manier die er is. Je blijft namelijk altijd zelf de baas over je eigen rekening, ondanks dat wij ervan mogen incasseren met een digitaal afgegeven machtiging. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld betalingen via iDeal, waarbij geld (bij een foute transactie) moeilijk terug is te krijgen en je altijd afhankelijk bent van de ontvanger. Ben je het niet eens met een automatische incasso, dan kun je het bedrag (tot 56 dagen na incassodatum) via je bank laten terugstorten middels een stornering.
Wanneer je van mening bent dat een incasso onterecht heeft plaatsgevonden, neem dan wel eerst contact op met een van onze helpdeskmedewerkers. We kunnen dan samen bekijken waar het is foutgegaan. Wanneer inderdaad sprake is van een fout, boeken wij het bedrag meestal zelf terug.

Als de betaling mislukt
Je krijgt van ons per e-mail bericht als de automatische incasso is mislukt. We vragen je dan om het openstaande bedrag direct zelf over te maken, onder vermelding van de domeinnaam of factuurnummer. Wanneer je een bedrag aan A1 overmaakt, houd dan rekening met een verwerkingstijd van twee tot vijf werkdagen. Ons rekeningnummer is te vinden onder op de factuur.

Hoe kan ik het bedrag overmaken?
Je kunt het best betalen via internetbankieren van jouw bank. Deze betaling wordt het snelst verwerkt. Vermeld daarbij altijd de domeinnaam en/of factuurnummer.

Bent u al klant en heeft u overige vragen?