Klantenservice A1

Klantenservice van A1 Internet

klantenservice

Meer dan 10 servicemedewerkers zijn vakkundig opgeleid en beantwoorden al uw vragen snel en vriendelijk op onze klantenservice. Of het nu gaat om de keuze van het juiste webhostingpakket, serveradministratie, telefonie of cloud oplossing. De communicatiewegen zijn kort en zo werken klanten actief mee aan de verbetering van de A1 producten.

Bent u al klant? Klik hier voor al uw antwoorden
FAQ

Heeft u vragen?

De servicemedewerkers beantwoorden alle vragen snel en competent per telefoon, e-mail, ticket of chat. A1 hecht veel waarde aan een hoge klanttevredenheid en vraagt haar klanten regelmatig om een beoordeling van de communicatie met A1 en een evaluatie van het product. Langs deze weg worden producten en support continu verbeterd. Zo maakt A1 haar servicebelofte waar.
Dagelijks wordt A1 ongeveer 200 maal gebeld op het Xelion klanten contact systeem door diverse klanten met vragen over producten of diensten, er komen ongeveer 80 emails binnen en er worden rond de 100 tickets per dag aangemaakt.
Op basis van de diverse afgegeven SLA’s worden al deze contacten door ons conform de betreffende overeengekomen normen afgehandeld.

Bent u nog geen klant? Klik hier voor al uw antwoorden
FAQ

Dagelijks wordt de A1 klantenservice ongeveer 200 maal gebeld door diverse klanten met vragen over producten of diensten, er komen ongeveer 80 emails binnen en er worden rond de 100 tickets per dag aangemaakt in ons professionele Kayako ticketing systeem.
Op basis van de diverse afgegeven SLA’s worden al deze contacten door ons conform de betreffende overeengekomen normen afgehandeld.