Inzicht in uw bereikbaarheid met Xelion

Hoe bereikbaar bent U?

telefonische bereikbaarheid xelion

Hoe is uw telefonische bereikbaarheid voor uw klanten? Weet U wanneer u een contact moment met een potentiële klant mist?

Veel bedrijven hebben weinig tot geen inzicht in hun bereikbaarheid. Veel bedrijven investeren veel geld in marketing en naamsbekendheid maar weet U dat dat allemaal teniet kan worden gedaan als U slecht bereikbaar bent?

Voor klanten is er niets vervelender dan wanneer ze U proberen te bellen en ze krijgen niemand te pakken. De telefoon gaat over, maar niemand neemt op. Geen melding dat U niet aanwezig bent, geen melding dat het erg druk is en U reeds aan de telefoon bent.. Nee alleen een overgangstoon. Voor een potentiële klant is dit een absolute afknapper en voor een bestaande klant een grote irritatie factor!

 

Hoe verkrijgt U inzicht

 

Het begint met het krijgen van inzicht in uw telefonische bereikbaarheid. Dat begint met een inventarisatie. Welke telefoonnummers heeft U? Bij wie komt welk telefoonnummer uit? Is die persoon wel altijd aanwezig? Wat gebeurd er als die persoon er niet is?

Dat zijn allemaal vragen die beantwoord moeten worden om eerst te inventariseren wat er precies gebeurd als een bepaald telefoonnummer gebeld wordt.

Met een professionele Hosted Telefonie centrale van Xelion heeft U zelf volledig inzicht in alle gesprekken die binnen komen in de centrale en waar een gesprek terecht komt. Ook heeft Xelion 6 een walboard functie waarbij je precies kunt zien welke medewerker beschikbaar is, wie er heeft opgenomen, hoe lang het geduurd heeft voordat er opgenomen is!

 

Hoe zorgt U dat u bereikbaar bent

 

Als u eenmaal inzicht heeft in uw bereikbaarheid is het zorg dat U zorgt dat u bereikbaar bent! Dat begint met een inventarisatie van alle telefoonnummers en een goed plan en workflow van inkomende gesprekken. Xelion 6 heeft uitgebreide functionaliteit om inkomende gesprekken zo optimaal mogelijk te routeren. Als een medewerker niet bereikbaar is dan dient u zelf te zorgen dat er een backup medewerker is die het gesprek opneemt. En ook als die medewerker er niet is moet er weer een backup zijn. Zo moet er een heel schema gemaakt worden waarbij alle mogelijke scenario’s worden doorlopen.

Xelion 6 heeft ook mogelijkheden voor Wachtrijen. Er kan een aansluiting worden gemaakt waar meerdere medewerkers in mee draaien. Een inkomend gesprek komt dan bij een van de beschikbare medewerkers terecht en het systeem ziet zelf wie er beschikbaar is. Er kan gestuurd worden op wie heeft het langste geen gesprek gehad, die krijgt dan als eerste een nieuw gesprek aangeboden zodat inkomende gesprekken verdeeld worden over de medewerkers. In Xelion zit een uitgebreide rapportage module zodat U kunt zien hoe effectief de telefoon gesprekken die er geweest zijn afgehandeld zijn, wat was de gemiddelde wachttijd voor een klant, hoe lang heeft een gesprek gemiddeld geduurd, zijn er niet opgenomen gesprekken geweest. Hierdoor kunt U zelf uw bereikbaarheid meten en in kaart brengen en waar nodig aanpassen voor maximale bereikbaarheid!

 

Vast Mobiel integratie

Bent u zelf veel buiten de deur en heeft u niet altijd voldoende medewerkers op kantoor? In Xelion 6 zit standaard een Vast Mobiel integratie! Dankzij de App van Xelion kunt U uw mobiele telefoon onderdeel laten worden van de bedrijfs telefooncentrale. Hierdoor komen inkomende gesprekken indien U wenst ook op de mobiele telefoon uit en bent U bereikbaar als zou U op de zaak zijn. Ook uitgaande gesprekken met uw mobiel kunnen gewoon met het kantoor nummer worden gevoerd. Een perfecte integratie van de mobiele telefoon in uw bedrijfs telefooncentrale! Een standaard functie binnen de Xelion omgeving!

 

U wilt uw bereikbaarheid vergroten!

 

U heeft het besluit genomen en U wilt uw bereikbaarheid verbeteren! Neem contact met A1 Internet op voor een gesprek. Wij laten U graag zien wat Xelion voor uw organisatie kan betekenen. Zorg ook dat U goed bereikbaar bent.

Wij zijn maandags tm vrijdags bereikbaar van 0830 – 1730 op 0513-646493 en 24×7 per email op info@a1.nl